come into my dreams, let me show you where i've been


hej hallååå.

Dagen började vid tio tiden. Gjorde mig iordning och var sedan på möte i skolan, mentorsamtal. Det gick smärtfritt och bra. Sedan lunchade jag i skolan med Malin och Petra. Åkte sedan tillsammans med Sanna och köpte mina träningsskor och en vattenflaska. Finally! Och jag älskar dom. Såååå sköna och såååå fina! tiiih.

Ikväll blir det gym en halvtimme, sen yoga som avslutning tillsammans med Sanna och Lisa. Ska bli riktigt skönt. Och jag måste erkänna att jag har träningsvärk efter gårdagens träning. aoouch. Men det är skönt! :D hehe.

Jag och Sanna har även avklarat engelskauppgiften som ska vara inlämnad på fredag. Riktigt skönt att ha det klart. Har varit ett litet stressfenomen hängandes över mig de senaste dagarna.

Ikväll serveras det ungstillagad torskfile, med dill och citron och potatis. Mmmmama!

Nu ska jag fortsätta med mitt. Hej och hå!

it's you and me i've seen, let me tell you what i mean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback