i just can't wait to be there

Ja ja, tjat hit och dit, jag har inte skrivit på ett tag. Men guess what? jag har varit upptagen med mina nära och kära i Jönköping. Yes man, that's right. Där var jag från måndagen förra veckan och till igår. Har haft det helt kanonbra. Träffat de bästa och även gjort det mesta. Typ. Dock när jag och Fredrik var påväg hem igår fick jag sinnessjukt ont i magen och det har ännu inte gått över. Funderar på om jag har lyckats äta något dumt?  Ligger hemma från skolan idag, hade bara historia på eftermiddagen, visst är det dumt att missa, men jag kände att det inte gick. För inatt har jag vaknat till och ifrån hela natten, törstig hit, kissnödig dit, illamående och faaaan. Dock har jag varit uppe sen klockan sex imorse. Har inte kunnat somna om.. men men. Det är förmodligen lika bra. För annars kommer jag väl inte kunna sova något inatt. Klippt mig har jag också hunnit med. Toppat bara. No worries. Jag sparar så gott jag kan, dock vill jag inte att håret ska bli långt - och slitet. Det ska bli långt. Man får helt enkelt ha lite tålamod. Det är lite "gå fram tre steg, bak ett". Men det kommer när det kommer. Klippte av två centimeter eller något. Tjusigt. Nu är det lite friskare i alla fall.

aldrig har jag kännt så här
aldrig har jag tvivlat på vem jag är
aldrig har jag ångrat dig
aldrig har jag vänt mig om
aldrig

jag önskar oss båda all lycka
för vi båda förtjänar det

du och jag visar vad ordet 'rätt'
betyder

tack för det.



tänk om det faktiskt är dags?

Kommentarer
Postat av: Christian

Söta ni är! <3 Saknar er båda två!

Melle du får bannimej ta tag i det här med magen nu! Tänk om du kunde gå till läkaren, göra alla undersökningar och ev ingrepp och sen må bra och inte behöva stanna hemma flera veckor från skolan för at du har ont! Hade inte det vart bra?!

Pussar o kramar i massor!

2009-02-23 @ 14:47:07
Postat av: sofi

du verkar väldigt orolig för att vara gravid och det har jag läst många gånger.. använder ni inte skydd?

2009-02-23 @ 15:01:16
Postat av: Josefine

Skratta du! Jag tycker själv detta är så sjukt skrattretande själv. Han ska liksom vara en designlärare på Högskolan i Jönköping, har han mutat sig till ett jobb eller? Jävla idiot. Men det är väl bara att skriva ett argt mail till honom (som jag har gjort) och hitta någon annan!

Postat av: Ylva

Fin blogg =) och riktigt mysig bild. blir lite avis :P

2009-03-12 @ 11:14:50
URL: http://tadaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback