it's the last chance to feel again

Sitter nu bland kartonger och annan skrot! Jösses. F fick ett ryck att städa ur våra två förråd, för att göra det lilla, precis vid ingången till ett litet kontor. Han brötade och ordnade där ute ett bra tag, tills han ropade ut mig för att hjälpa till att bära och greja. Nu är det klart och han har sitt skrivbord, skrivare, dator, trådlöst och element där ute i kylan. Haha! Själv sitter jag med kartonger och kassar i höger och vänster varv som Sanna brukar säga. Känner inte att jag orkar packa upp det ikväll! Det får bli något jag tar tag i imorgon! Och det kan ju faktiskt vara kul det också. En hel del man liksom glömt bort att man har. Så det ska lösas imorgon.

Imorgon är det som sagt också gym med, som jag förstått det hela, Fredrika, Sanna och Lisa. Säkerligen är det fler. Men så här ser det ut hittills. Kul!

Har klickat runt på stadium.se och hittat massa kul jag vill klicka hem. Får se vad F säger om det när han kommer in från sitt lilla "kontor". Jag behöver ett par nya skor, en vattenflaska, ett lås till omklädningsrummet och en träningsbh... och jag VILL ha en ny träningstshirt och ett par nya 3/4 byxor. Sånt där som man eeeegentligen inte nöööööödvändigtvis behöver, men som är himla kul att köpa ändå. Vi får se vad herren i huset säger! :)

Nu ska jag lyssna vidare på James Morrison och alldeles strax krypa ner i sängen och försöka få mig lite sömn.

you make it real for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback