please save me from this

F's syster J har som sagt feber och det köret. Hon har dessutom tydligen halsfluss! Inte kul alls. Och jag börjar fasa att jag har smittats av något liknande. Har ont i halsen och fryser som en galning, trots att jag ligger med jeans, strumpor, tjocktröja och täcke. Kallllllllttttttt! Men jag har ingen som helst lust att bli sjuk. Please. Så jag tränade inte idag heller. Vill träna imorgon! Massor vill jag. Ska dessutom köpa mina träningsskor imorgon. Det ska bli riktigt gött.

Jag och F har hittat en bil vi eventuellt ska köpa. Vi pratar om det i alla fall. Och det känns riktigt spännande. Det är en BMW 116, från 2005. Riktigt fräsch. Sportstolar, 17 tums alufälgar, sportchassi och massa annat gott! Så vi ska snacka mer närmre om det ikväll. Så får vi se hur allt slutar. Hoppas våran ekonomi vill ha den lika mycket som jag vill. För den är sjukt fräsch! Sjukt!

Nu ska jag kolla vidare på Chuck, sen är det two and a half men.
wiha

that's never a great policy

Kommentarer
Postat av: Fiskarn

Fan bilen låter ju inte helt fel!

Du får se till att kolla upp det där med halsfluss direkt du! Man får Penicillin mot det! Det är nämligen bakterier;) Streptokocker som sätter sig på halsmandlarna! Så kika om du har prickar på halsmandlarna!



Krya på dig och håll dig hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback