pretty woman, talk a while

Vad bra det här sportlovet började. Eller okej, egentligen börjar det ju imorgon men för mig började det så fort lektionen slutade i fredagseftermiddag. Det var en liten fest hos mig i fredags. Alla favoriter var här, saknade några, en del skulle jobba, andra var sjuka osv. Men det var kul. Jag blev rund om fötterna och det slutade med att Lisa sov hos mig och jag vaknade med huvudvärk värre än någonsin. hehe.

Igår på alla <3ans dag mös vi mest hela dagen, åt på Buritos, nya stället på Gränby, typ en sen lunch. Sen vid nio stack vi till Svenssons Tarverna, våran restaurang. tiih. dock är jag sugen på att totaldissa den snart. Dom har bytt hela innehållet på menyn och inget smakar som det ska längre. Sånt gör mig ledsen, för dom hade en otrolig meny förr. Men men. Vi båda åt oxfil'e, hasselbackspotatis, salsablandning av något slag, guaccamole, och en jättegod sallad. Sallad var typ den som var god, och guccan förstås.

Sen chillade vi med film och lite godis. Supermysigt.

Idag håller jag på med packningen. Åker hem till kära Mullsjö imorgon och stannar hela veckan ut! Underbart. Saknar dem verkligen just nu. Så det ska bli otroligt skönt. Dock är det tråkigt att man inte kan ta med sina älsklingar här uppe så man slipper sakna dem också! Men men. Det är så det får bli nu!

Har i alla fall bestämt date med Sara på tisdag. Då kommer jag förhoppningsvis hälsa på i klassen också! Lite surprice, hehe, sen någon gång i veckan ska jag försöka träffa Jossan och Jonna. Och sen även Dennis och Lisa i helgen. Fredrik kommer också ner på fredagen och stannar till söndagen, så åker jag bil hem. Skööönt!


Nu ska jag packa vidare. wiii!
vill träffa Sanna idag!? Kanske åker ner och våldgästas henne och Malin ikväll. och säger hejdå och så. <3

ops, nu lät det från köket. kattskrälle!!!!
aint no question, i love you til death do us apart

Kommentarer
Postat av: elin

Ha så kul där nere vännen <3



Haha Sixteeeeeeeeeeeeeeeen! :D

Postat av: Sanna

här åker du iväg och så struntar du i att skriva hur du har det:O

dagens ungdomar....

2009-02-20 @ 09:51:28
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback