sometimes i'm gooooooooood

Hell yeah! Skönt att mediekommunikationsuppgiften nu är avklarad. Hade dessutom glömt bort att den skulle vara klar tills imorgon men min fina vän Sanna påminnde mig. Tur det. Thanks hun'!

Idag åt vi tunna köttbitar, klyftpotatis och bea- och/eller chilisås. Det smakade kanonbra. Så jag är dessutom mätt. Och det hör ju till ovanligheten. Eller? ha! Who am I kidding? Med tanke på att jag äter konstant är jag jämt mätt, börjar jag tycka. Haha.

Ska alldeles strax sätta på ett nytt avsnit av "Lie to me". Den nya serien som har börjat. Har redan fastnat ganska bra i den så det är kul. Något jag och Fredrik kan se tillsammans dessutom. Inte en massa trams som OTH eller Desperata hemmafruar, som han tycker. score.

mån: sjukdag. dock fixat att städa en del. gott.
tis: hämta sanna 8.10, skola 8.30 - 11.30, (stor)handla, träna 19.30 - 21.30
ons: skola 8.30 - 11.30 plugga på projektarbete, ev. kastrera och chipmärka katten, mys med f
tor: helledig, (gött!), plugga projektarbete, träna ki-box (lisa ska du med?)
fre: skola 8.30 - 15.30, inflyttningsfest hos najko
lör: öppen för förslag!, ev. en lugn timme på gymmet
sön: träna på gymmet

känns ganska gött faktiskt.

mayby baby

Kommentarer
Postat av: Sanna

ingen fara gumman!

tack så jättemycket för att jag får åka med dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback