suddenly i realized 'you could never be like me'

hallå hallå.

Första dagen i skolan. Historialektion. Det gick som smort. Dock riktigt tråkigt. Vi kollade på en Columbusfilm och jag har verkligen börjat undra varför man inte hittar på ett sätt som gör att man kan lära sig, och fortfarande tycka det är intressant. För den filmen var verkligen OTROLIGT tråkig. Jag kollade knappt för varje gång jag försökte hittade jag något som störde mig. Jag satt obekvämt, hade ont i benet, det kliade på ryggen, jag frös, jag ville ligga ner. Badly, jag vill ligga ner. Åh. Ägg på historia.

Efter skolan mötte jag Malin och Sanna, och Sasha. Han tatuerade sig. Blir coooling. Sen tränade jag och Sanna. Körde Puls Medel tillsammans med Lisa också. Riktigt jävla nice. Och ännu mer nicigare blir det när man får någon sorts koordinationsförmåga. hehehhe. Jag dör av att tänka på hur jag ser ut när jag försöker kombinera rörelser mellan ben och armar. Hahahaha. Jaaa. Men träning ger det ju! Jag är lite småsliten i kroppen nu. Och det är skönt.. Ännu skönare är att jag äter kvällsmat vilket består av en fruktsallad på clementin, banan och äpple. Fan vad jag älskar mig själv.

Imorgon ska jag köpa min skor hoppas jag. sen ska jag Sanni plugga engelska. Måste få den där jävla uppgiften gjord. Känns gött att ha någon o göra det med dessutom.

Puss o kram på det.
Förresten, vet ni vad jag ska baka imorgon? BANANKAKA! maaahiiihi. så himla gott. waaammhhhh.

it's just a piece a cake to make me look like a fool

Kommentarer
Postat av: Sanna

HIGH FIVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback