together we can make this work

Igår blev det ett intensivpass med Sanna. Jag dog lite kan jag säga. Vi båda hade nog högre förväntningar om oss själva för det där var lite väl tungt för oss. Vi får köra på medelpassen till en början helt enkelt! :)
Men kul var det, det kan jag säga. OCH DET TOG!

Jag har superträningsvärk i axlarna, har jag nog nästan aldrig haft innan. Sen på andra ställen, men värst är det där. Ska nog be F massera där senare. hehe.

Mår illa idag. Förstår inte varför. Börjar bli sjukt irriterande.

F ska ringa till vetrinären när dom uppnar klockan tolv och beställa tid för lille Sixten. Han ska kastreras och chippmärkas, så han ska kunna bli utekatt lite sådär ibland sen när våren kommer. Spännande! Hoppas han inte får allt för ont, lillkillen. <3

Vill ni veta något som jag hatar mer än väldigt mycket?
TV-Shop och/eller sån där "Jackpott" och allt vad de heter. Framför allt Jackpot-programen. För alla brudar (som det oftast är) är så förbannat jävla fjolliga och dryga. Vill fan köra en kändis-Eva och kräkas på dem allihop! uh.

could it be forever?

Kommentarer
Postat av: Najko

BITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCHBITCH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback