vicky christina barcelona

Haaallo.
Igår var vi i Stockholm och träffade Dennis flickvän. En riktigt söt tjej som var himla lättsam och go. Vi åt på Jensens och det var hur trevligt som helst! Runt elva var det dags att röra sig mot centralen och tio över elva satt vi på tåget tillbaka till Uppsala. Dennis stannade kvar i Stockholm och stannade på hotell tillsammans med Lisa.

Vi gick och la oss relativt tidigt igår och var ganska trötta. Det var skönt. Vaknade dock så sent som strax efter ett idag. Men det känns ändå helt okej, för då har jag ju blivit utvilad i alla fall.

Idag har jag skrivit klart loggboken för mitt projektarbete som skulle lämnas in idag. Det löste sig galant. Kände mig först ganska stressad men insåg ganska snart att det gick lösa ganska lätt. Skönt! Sen nu har jag också kollat på filmen Vicky, Christina, Barcelona. Den var helt okej. Lite annorlunda men helt okej!

skulle egentligen tränat idag men det fick vänta för jag känner mig inte frisk. Är riktigt förkyld och hostar. Tydligen har J, F's lillasyster fått någon ordentlig grej så hon ligger i fyrtio graders feber och hostar. Hoppas man inte har oturen att dra på sig något sånt nu sista veckan på praktiken!

Längtar till skolan! FLICKOR! <3

Imorgon ska jag gymma. Med Sanna, Lisa också va?

when you say nothing at all

Kommentarer
Postat av: fred to tha rika

när ska ni gymma imorgon?

Postat av: Fiskarn

Halsfluss is the shit J's got!

Stackaren <3

2009-02-01 @ 21:44:25
URL: http://christianspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback