when i love it, i LOVE it!

Jag bara ääälskar torsdagar. Är helledig och det lär ju inte finnas så mycket bättre än det. waah maaaah.*dreggel*

Ehm, idag var Ki-boxning planerat, men jag och Sanna var försenade, hehe, så vi fick istället köra på en halvtimmes gym och sedan en timme på medelpasset. Och jag säger som Sanna, vi var bäst. Lätt. hehhee. Och jag måste säga att trots min fruktansvärt dåliga koordinationsförmåga gick det ganska bra idag. Fick kläm på de flesta stegen! Stolt! :D

Imorgon är det heldag i skolan, sedan myskväll hemma med F. Det vankas supergod mat och en flaska rött. Me likey!
på lördag ska jag, Sanna, Fredrik och Najko spela badminton vid tolvslaget och jag och Sanna ska lätt ta död på grabbarna. haha. Vi kommer vinna! :)
Sedan är det inflyttningsfest hos Najko.

Nu ska jag snart sova, men innan dess har F lovat mig en massage, so he better get in her soon, my back is killing me.

Jag ska bli vig. HÖ!
futtttttt

i know it only comes ones in life

Kommentarer
Postat av: Sanna

har hört att vi är bra på att uppdatera?

2009-03-02 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback