you are the reason love has a name

Mycket har hänt sen sist. Men inget av det har skrivits ner här på bloggen. Men lika glad är jag för det. heee. Jag har sökt jobb, jag har kollat på melodifestivalen och blivit lack för att någon som Ugglas ens får synas i tv, jag har ätit på tok för mycket chips och druckit vin tillsammans med de bästa.

Det har varit riktigt nice.

Dock har jag dragit på mig någon sorts förkylning som inte verkar vilja bestämma sig om den ska stanna eller ej. Ena dagen mår jag prima, idag exempelvis har jag verkligen mått som en döende. Jag har knappt kunnat gå, haft tryck över hela kroppen och huvudet vill jag inte ens tala om. Shit det har varit tungt idag. Och imorgon börjar skolan, har historia på eftermiddagen och hoppas innerligt på att jag ska vara frisk nog för det. Hoppas på en mjuk och fin start. Hehe.

Veckan ser ut så här, på ett ungefär (och med förutsättningar att jag är frisk nog förstås)

Måndag
Sovmorgon
Historialektion 12.30
Ev. köpa mina träningsskor

Tisdag
Mentorsamtal 11.00
Gym, yoga

Onsdag
Buffertdag - ledig i hope!

Torsdag
Friluftsdag, sunnerstagropen i guess?
Ki Boxning 20.30

Fredag
Sovmorgon
Religion 12.30
Gym

Jag har börjat sakna att svettas bland andra i en lokal nu! hehe. Vill tränaaaaaa. Bli frisssssskkkk, nuuuu.


godnatt!

my little way of saying 'thanks'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback