baby dont leave

åååkej, vänner. lite lätt panik här nu. som ni vet håller jag ju på med one tree hill maraton. och nu såg jag precis sista avsnittet på säsong tre. paaaaniiiik! måste få hem första av fyra nu. MÅNGA jävla frågor som snurrar nu.

åkej, åkej.. andas. jag vet. fett patetiskt. men jag lever mig in i serier. och det här är crazy! lucky me att nästa säsong liksom finns ute att tanka hem. så man slipper vänta tills nästa säsongsstart, speciellt med ett sådant här slut! shit!

sanna. du kommer dö. (hon följer också. hon har bara inte kommit riktigt lika långt. shiiiiiit saaaannaaa!)

okej. hejdå.
do you remember what we used to say?

Kommentarer
Postat av: Sanna

nej men hörru, säg inte sådär. nu blir jag ju jättenyfiken! jag har precis sett avsnittet med ovädret.

Postat av: Dalida

hahahah vet du att jag typ dör av skratt nu för att jag tittar på nya desperate och tänkte på oss när vi tittade på det i skolan och när det var roligt så dog vi av skratt... minnen ;( Fät ju

2009-01-06 @ 21:31:53
URL: http://dalida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback