dont put me on a piedestal

Något av det bästa jag vet lär ju vara tystnad och värme kombinerat. Gärna mörker också.

Och tystnad+värme+mörker=ett underbart bad

Fantastiskt skönt var det. Jag är helt slut nu. Helt jävla utmattad. Träningen gick bra. Dock fick jag ingen riktig ordning på löpbandet. Fick håll hela tiden. Tror jag åt lite för nära på.

Nästa gång blir på söndag. Egentligen på lördag, men eftersom en kompis från jönköping kommer hit och hälsar på räcker inte tiden riktigt till. Så på söndag blir det bräda med frida och ? sanna? alex? ja. Vi får se helt enkelt!

Nu ska jag lägga mig och sova. Underbart!
Godnatt

ps. studentkryssningen är nu betald och klar! Känns det inte underbart? ds.

but baby i'm fallin down

Kommentarer
Postat av: malin

honey, har inte läst din blogg på ett par dagar nu. och jag måste säga att jag inte riktigt förstår mig på människor som håller på sådär. visst att jag tkr att man ska kommentera om man vill, och om man inte tkr samma sak. men alla de där skällsorden, de gör ju knappast ngn nytta i dt här sammanhanget. och jag måste säga att du är stark. du är så jävla stark. och dt vet du, du behöver kanske inte höra dt från ngn annan. eller så behöver du höra dt. jag vet inte, och jag skiter i. säger dt ändå. för dt är du, du är stark. och jag är imponerad av dig. du är grym! och helt underbart med studentkryssningen, jag har också betalat. fan vad underbart dt kmr bli! och en sak till, VI TAR FUCKING STUDENTEN IÅR!



tack för att du är du, och för att du lämnade jönköping och lät uppsala få ta del av dig, fina mellispellis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback