fuck what i did, it was your fault some how!

Vänner och ovänner. Vilken helg. I fredags var Najko och Fredrik och spelade xbox och annat hela kvällen. Var riktigt sugen på att gå på festen hos Goggen, men hade skitont i huvudet. Dock runt tolv tiden bestämde jag mig för att kila ner. Fick skjuts av Najko och därefter bar det bara uppåt! Shit. Hade verkligen skitkul. Dock gör jag en del korkade beslut när jag är lite påverkad. haha. Fick för mig att bada jacuzzi (stavning?) och satte på den. När jag väl var redo för att hoppa i hade tre killar våldgästat den så det fick bli att ta på sig alla kläder igen. haha. Herrejesus. Men lika glad var jag för det.

Hade i alla fall riktigt kul. Började vandra hemåt runt halv sju och ja.. det tog sin lilla tid men hem kom jag!

Sov sedan till ett tror jag. Och slappade sen heeela dagen. Somnade i sängen till en film runt tolvtiden. Och idag gick jag upp runt två tror jag.

Nu har jag precis storstädat hela lägenheten. Det behövdes gaaalet mycket. Så nu känns det lite bättre att gå runt här i alla fall. =) Är redan rysligt trött så det blir nog en ganska tidig säng för min del ikväll. Kan vara skönt för omväxlingsskull!

Imorgon börjar min första dag på min nya praktikplats. Kul! :) Tre veckor framöver. Sen är det tillbaka till skolan. Längtar lite faktiskt. Ska bli skönt att få tillbaka rätt rutiner och så.

Aja pluttisar nu ska jag nog sätta på tvn och slöa tills jag somnar. Skönt med tv i sovrummet!

let me be the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback