i cant smile without you

somnade runt fem imorse. mådde så illa så jag inte visste varken ut eller in. kändes som is i hela magen, och det värkte. konstigt. och nu väcktes jag för en timme sen, alltså tre timmar senare. skulle köra fredrik till jobbet. sagt och gjort. och nu mår jag illa igen. riktigt illa. har ätit lite yoghurt, som fredrik strongt tipsar om varje gång jag har ont i magen. "youghurt lugnar magen! testa!" :) sötnos.

så jag blir hemma från praktiken idag. igår var jag ledig från den. för hon var på mässa och då behövde hon inte ha med mig. det var skönt tyckte jag. framför allt eftersom jag mådde så pass illa igår också.

vad händer? ska jag allvarligt talat behöva bli magsjuk nu eller? :(

I'm finding it hard to do anything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback