i dont give a damn!

wiha! Min soppa igår blev kanongod! Knäckebröd och ost fick man äta till också och jag blev så kalasmätt att jag inte orkade städa. wups. Så jag ska faktiskt göra det idag!

Bad blev det inte heller igår, så det fick bli duschen imorse.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag är hemskt sugen på att vara ett gäng, sitta någonstans, snacka skit, bli glada och fulla or whatever, men INTE dansa. Jag är TRÖTT på att dansa. Mycket beroende på allt klägg som finns. Och trängsel. Och folk som trampar på fötterna. Och att man trycks ihop så mycket att man knappt kan andas. Nej fyfan vad trött jag är på People och dans! Trött!

Vill hellre sitta någonstans och ta det lugnt, men ändå, visst bli ni fulla och glada. Det är alltid kul. Men måste man dansa? :P

Aja, vi får se. Blir väl förmodligen dans på People i alla fall för det är dit flickorna ska. Så aja.. ;P annars blir det att sitta hemma med pojkarna och spela kort och dricka öl. Det är i alla fall vad som kommer hända i min lägenhet ikväll. Typ fem killar kommer och dricker öl och spelar kort. Jippiekiyey! Eller något.

Nu ska jag ta mig lite lunch. Är hungrig!

Ja juste! Igår såg jag på förmodligen den bästa tjejfilmen någonsin! Women heter den och damn, den var skiiitbra! Hyr, köp, ladda ner, stjäl for all i care, se den helt enkelt!

when the stars go blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback