i kissed my boy and i liked it

hallåååå i stuuugaaaan allihopa!

jo men visst fan. visst är det trevligt att spela ölspel med sig pojkvän? hehe. vi har haft skitkul! :D spelade det ölspelet jag lärde mig i örsa på nyår. fett kul även fast man bara är två. =)

och förresten, bara för att göra så att alla andra ser, GRATTIS FREDRIK! Klockan är efter tolv och nu har jag en pojkvän som är 22 år gammal. wopido!!

vill träffa sanna. saknar dig din lilla skitis!
dessutom känns det säääämst att malin och petra åker tillbaka till sthlm imorgon. lär ju dra med mig tjejerna och våldgästa dom jävligt snart. en utekväll i sthlm har väl ingen någonsin tackat ni till?

aja. ville mest säga hej och så. vi ska nog mysa med en film snart. puss på det.

the taste of his yummilips!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hello there

Alexandra hääär

Ville bara säga att du ska få pengar för maten från nyår! Vi skulle fixat det på en gång men det blev ju lite stressigt där!

Men du får kolla upp hur mycket du ska ha av alla så får du det när vi ses, eller om vi skickar med Sanna nångång!

Puss Tack för senast!

2009-01-07 @ 16:27:10
Postat av: Sanna

what's up doll? baby, you're lookin' fiiiiine!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback