lets share our secret worlds

hej hallå!
ikväll ska jag ut. om typ fyrtio minuter hoppas jag på att jag sitter på bussen. beror lite på när sanna är redo för mig. jag ska hem till henne, innan vi ska till frida vid åtta och förkröka. riktigt trevligt. sen ska vi till folket. dessvärre. vill hellre till något lite tuffare. men men ;) både fia och maria är krogvirgins, så den ska tas med våld! :D maha.

ehm. ja. jag har lockigt hår idag. fett ovanligt. brukar alltid platta det när jag ska ut. men tänkte prova något nytt. ni får nog se bilder sen. imorgon eller något för jag har med mig kameran ut ikväll. kul! det brukar jag aldrig ha. treeevligt.

det suger lite att jag missar let's dance, för jag vill se blondinbellas rumpa falla hårt på golvet. så hon åker ut. hejdå! :)

ehm. ja. hej. nu ska jag ta på mig jeans, en snygg svart tröja och mina klackisar och förbereda min väska. så man inte glömmer något.

ikväll ska fredrik lana med sina kompisaar på kontoret. haha. frågan är när dom ska växa upp. på riktigt ;) lana.. ja jösses. men men, huvudsaken är att han har skoj. :) <3

puss på det här inlägget. det var ju givande.
he's an angel, workin' on me

Kommentarer
Postat av: Sanna

nej nej stumpan. maria fyller 19:) så hon har varit ute

2009-01-09 @ 20:52:12
Postat av: ida

extremt givande måste medges! ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback