liar liar pants on fire

Känner mig lite sådär småstolt över mig själv idag. Jag brukar inte vara den som orkar laga värsta grejen när jag kommit hem, men idag så! Hittade ett recept som var galet gott!

Baconinlindade kycklingfiléer, yasminris och senapssås. waaahmama! Och hur glad blir man inte när man vet att det räcker till matlåda imorgon också? Wiho. Mumsii.

Skulle egentligen ner till stan och sätta mig på Terassen med Sanna och Elin men jag har, som ni vet, mått ganska rejält illa nu i tre veckor. Lika så idag. Så jag pallade inte. Ganska svårt att sätta på sitt happy-smile då också. Känns inte så kul att komma ner och dra ner stämningen. Så det får bli en annan gång helt enkelt!

Har precis nyss haft en låsgubbe här och han fixade vårat dörrlås som har varit knepigt nu i några dagar. Idag slutade de med att det inte gick att låsa utifrån. Innifrån går det helt utan problem (med det rätta rycket;P) men utifrån gick det inte ens rubba nyckeln. Så nu har han bytt ut det till ett provisoriskt som ska sitta där tills de har fixat det gamla. Gott :)

Nu ska jag fortsätta klicka runt på nätet.

Btw, haha, F frågade sina jobbakompisar om dom fattade skämtet (läs inlägget under). Inte en jävel hade fattat. Hallå, är det bara jag som är smart? Tråkigt... ;)

you are the music in me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback