there is a chance you'll find a little laughter, a happy ever after

Har tagit kort på lägenheten. dock inte många bra. Men här är några...

sovrummet.

fönster i vardagsrum

matbord i vårat väldigt orenoverat kök

badrummet. inte alls färdigt än men det är i alla fall något.

avslutar med en bild på mina tre söta succulenter.

fler bilder får det bli en annan gång, när jag känner att det är fint nog att lägga ut på internet ;) nu ska jag och Fredrik kolla på film och slöa i sängen. Mys! Puss o kram på er vänner.

i single voice, above a noice

Kommentarer
Postat av: ida

sängen var bäst!!



JAAAAAAAAAAA!

brad pitt är så äckligt jävla toksnygg också!!!!!!!!!!!! jag dööööör... omg han e så läcker! usch.. vad sexistisk jag är, men DAMN VA MAN VILL BITA I HANS ASS!!! pilorbrillar på motorcykel.. jesus..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback