where's the smell coming from? is it you or should i grab the vacuum cleaner?

halloj i stugan. länge sen nu. men bättre sent än aldrig. och måste säga, mitt bloggande går verkligen i berg-och-dalbanor. vissar veckor vill jag blogga om aaaallt, varje dag, hela tiden, andra veckor känner jag inte för att blogga alls. utan sätter helt enkelt igång när jag känner att det har gått för många dagar, för att sedan ta upp det igen, och blogga om en hel vecka. pjuh liksom.

tänkte säga att nyår var helt underbart. visst, en del betedde sig som riktiga svin. och det är jag inte rädd för att säga. dom betedde sig ILLA. det Ogillas. Rejält! men samtidigt var jag ju med de bästa av de bästa liksom! saknade en del dock. men alla kan ju inte vara överallt. liksom.

sen igår köpte jag en ny mobil! jag är superdupernöjd. egentligen vill jag ju ha en lucka, eller åtminstone en skjutlucka. men det fanns inga som jag tyckte var snygga. eller.. snarare, var de snygga hade inte de inte mp3. var de fula hade de alla funktioner jag någonsin kunde behöva. eller så var de för tjocka. eller för stora. så aja. det fick bli en sony ericsson walkman. svart. riktigt söt. orkar inte visa bild. den som är sååå pass nyfiken får helt enkelt träffa mig.

igår åt vi sushi, jag och fredrik. på mikaku. fett nice ställe. rekomenderas! sen mös vi med film.
idag vill jag mysa med film igen. och chilla. fredrik är just nu iväg och kollar på bil. tillsammans med mario. för våran lilla skruttis ska skrotas! den är dum i huvudet. aja. that's another story.

imorgon fyller fredrik 22. det ska bli mysigt. det tråkiga är dock att han redan vet vad han ska få. men men. lika glad är han för det. och det där med sushin, det var typ en för tidig "dejt på din födelsedag" för vi skulle inte ha tid någon annan dag. bra för igår va jag sugen på de. maha.

hajdo!
i feel like screaming, but the air is so thin that it wont even last for a last breath

Kommentarer
Postat av: Christian Spångberg

Sounds great Melle! Jag känner mig träffad på båda punkterna ang nyår.. Jag var ett svin som inte var där, och jag känner mig saknad =) Haha



Du, imorgon kommer jag till dig och Freddan! Han skall få en stor kram av mig i present, och du skall få en större för att jag har saknat dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback