you can't play with broken strings

"din lilla trångsynta patetiska cp hora. jag tycker inte heller han ska flytta upp till uppsala eftersom alla vill ha honom kvar här nere. däremot är de jäävligt skönt att du inte bor kvar. - anonym"

IP Address: 81.233.228.162
General Information Hostname: 81-233-228-162-no38.tbcn.telia.com
ISP: TeliaSonera AB Organization: TeliaSonera AB Proxy: None detected
Type: Cable/DSL Geo-Location Information Country: Sweden State/Region: 21
City: Uppsala Latitude: 59.85 Longitude: 17.6333 Area Code:

Säger du inte vem du är, går jag vidare med ärendet.

----

oj oj oj då! Här är det någon som är hemskt ful i munnen, utan att stå för det. Hur kommer det sig? Uppenbarligen måste det vara någon som är hemskt barnslig och som inte vet så mycket om världen. Eller? För så vitt jag vet är CP en sjukdom, som jag inte lider av. Hade jag haft oturen att födas med sjukdomen CP hade jag med all säkerhet vetat det nu. Tror du inte det? Och hora är dessutom ett jobb, där man tar betalt för sex, och det gör jag inte heller. Med tanke på att jag är förlovad med min sambo, som jag är hemskt lycklig med så behöver jag inte arbeta som hora. Jag har andra sätt att tjäna pengar på, exempelvis mitt jobb på Plantagen. Fungerar alldeles utmärkt faktiskt. Och trångsynt, jo visst kan jag vara det. Men vad det gäller den här frågan tycker jag inte det. Lite kanske.. Skulle ju förstås vara gött om man kunde släppa det. Verkligen. Så ja, lite trångsynt är jag nog allt! Score! :) Patetisk tycker jag inte alls. Tycker ni de? :)

Esch, bryr jag mig? Nej. Det enda jag ville få fram är väl att världen är så jävla barnslig vid vissa tillfällen att det blir löjligt! Och hörru, jag tycker också det är skönt att jag inte bor kvar. För jag vill inte bo i Jönköping. Alla vet vem alla är, alldeles för många snackar skit och är falska och alldeles för många beter sig precis just som du, Anonym.

Idag kommer F´s mamma över på en fika. Så det ska städas litegranna hemma i huset. Dock vet jag inte hur bra det kommer gå för jag har galet ont i ryggen. Men det får lösa sig one way or another!

Aja, nu ska jag sätta lurarna i öronen och dunka lite musik.

do you suppose i earned it?

Kommentarer
Postat av: fredrikbb

men ursäkta vem är den här störda människan? allvarligt. vad är grejen? Har den personen träffat dig? om den nu tycker så, varför i all världen slösa en sekund på dig?

vissssssaaa människor!

Postat av: Jocke

Skämtar du? Gå vidare med ärendet? Med tanke på de människor du hänger ut i din blogg som du egentligen inte har någon rätt till att göra, känns ju detta som ett misslyckat försök att vara jättemogen och jättevuxen. Som svar kommer du väl att skriva något liknande tillbaka, att jag också leker vuxen eller kanske rent utav slänga ut min IP-adress? Fast du brydde dig ju inte om "störda" människor...sluta lek vuxen och försöka förklara något för någon som redan förmodligen vet vad allt det där betyder, och inte bryr sig! För visst har du aldrig hört någon kalla någon för "CP" eller "Hora" när dem är arg eller irriterad på någon? Sen att "Fredrikbb" OCKSÅ försöker vara den mogna och vuxna, men råkar skriva att "anonym" är störd, gör ju bara allt detta roligare, förstår inte riktigt vad han menar med det, då "Störd" menas att man har psykisk störning av något slag, och det har förmodligen inte "anonym". (Nu tjänade jag mycket vuxenpoäng!)

Börja sluta bry dig på riktigt istället för att börja grina så fort du möter en person som inte har samma åsikt som du. Är det kanske här jag ska skriva - Väx upp?

2009-01-29 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback