you rocked my boat

japp people i fredags. Det var kul. Tills jag skulle hem. Folk bråkade och spydde och jag blev arg. Min väska gick sönder och jag missade sista bussen pga idioter. Tog taxi, payade 120 spänn. Sov.

Igår slappade jag till MAX. Åkte sedan med ett gäng grabbs till kontoret och spelade CS. Jag var bättre än jag trodde. Skitkul hade jag och det behövdes. Kom hem runt sjutiden på morgonen. somnade stenhårt.

Sov idag till fyra. Slappade. Nu har jag nyss badat i cirka två timmar tillsammans med musik, tända ljus, lite choklad och en bra tidning. Det gillades.

Tyvärr är ju nu min  dygnsrytm fuckad. Men det ska lösas för imorgon ska jag upp ganska tidigt. En promenad är sagd tillsammans md F runt åttatiden. Det är dags!

Nu ska jag chilla och försöka komma i "sov-mood". Pusssss

I want it to be saturday all week trough

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja häng på du bara! nu jävlar ska vi ha ett jobb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback