All I need is a Margarita!

Hej vänner och ovänner.
Igår efter jobbet gick jag hem till Sanna, för att ta med henne hem till mig. Vi gick ifrån henne hem till mig. Jag var heeelt slut efteråt. Med tanke på att jag då hade jobbat 9 timmar också. Jisses. Sen åt vi.

Vi drack vin och mös heeela kvällen och skrattade som aldrig förr typ. Shit vad mysigt och roligt jag hade det! Vid tretiden tog Sanna cykeln och trampade hem. Det var då regnet hade börjat lugna ner sig.
Då gick jag och la mig dirr och vaknade först nu, halv ett. Jag kom just på att jag har tvättid om tio minuter i föreningens tvättstuga. Ska tvätta hela sofföverdraget och kuddar, dessutom våra täcken och överkast. Sånt där som jag tycker man borde göra lite då och då om man kan. Fler stora tvättmaskiner till folket!

Aja, anyhow. Nu måste jag börja förbereda med att klä av soffan och klä på mig. hehe.
pussen

M


hello there, my name is Mell and I'm from Phoenix, Arizona!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är duktig och bäst... Ses ikväll. Puss :)

2009-07-25 @ 07:55:26
Postat av: Sanna

ja jag vet! och jag slipper dig din jobbiga jävel:D

jag kan skicka ett vykort till dig därnereifrån:D eller ett mms, haha.

ses innan jag åker!!!

PUSS

2009-07-25 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback