because it's a free world

efter en dag på jobbet är jag slut. som vanligt. ska riktigt snart gå och lägga mig. imorgon ska jag upp klockan fem, då jag ska vara på jobbet klockan sju. det svider lite. men det är det värt. jag tjänar så jävla bra ;P hehe. så jag ska inte klaga!

jag är själv på blommor imorgon så det ska bli spännande. en hel dag, helt själv på blommor. vi får se hur det går! lika så på söndag. som tur är kommer det inte komma någon ny leverans, så det är bara det vanliga som ska göras. det jobbiga är alla frågor jag ev. inte besvara. men vi får helt enkelt hålla tummarna!

har fått en del förfrågningar om vad som egentligen hände när jag blev tvungen att åka ambulans i onsdags. det är en fråga jag inte riktigt tänker ta mig in på. tänker bara säga att det var jobbigt och jag fick ett jobbigt besked. de som känner mig väl får fråga och de jag inte vill ska veta tänker jag heller inte berätta för. så ja.

puss o kram på er.
godnatt!

M

it's me in the spot, there, loosing my religion

Kommentarer
Postat av: malin

du är bra

Postat av: Classe

fick du åka ambulans? lät inget vidare, är jag i kategorin av dom som inte får veta?

2009-07-11 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback