direction sky

hej vännerna!
mysig jävla dag i tierp idag! åkte dit med sanna för att träffa älsklingsalexander vid tvåtiden. kom nyss hem. eller ja, en timme sen kanske. vi kollade på film, åt mat och mös! :)
på e4an hem racade jag med en annan volvo. en volvo s60 med dubbla utblås. den hade det skönaste ljudet på länge. mjaaaou! (bli inte arg nu mamma) låg nog i 180km/h ett tag. wihhhaaa! älskar det. sanna svettades lite i rondellerna sen när vi kommit av e4an. men jag hade full koll! hehe :D (ja, jag är faktiskt ansvarsfull...)

sanna.. du glömde din jacka i bilen! du får den snart.
-
ikväll ska jag och f bara mysa hemma. vi har mys med gott att dricka och äta. kan det bli bättre?

imorgon ska vi greja i köket. ska försöka göra så mycket vi kan göra nu och få in matbordet och stolarna. saknar att äta på ett normalt sätt och inte i tvrummet förjämnan. (vi ska dock bara måla sista luckan och slipa lite. inget kakel som ska sättas än).

så puss och kram på er! vi hörs. hoppas ni alla får en mysig lördagskväll!

<3
M


you should learn to think before you open your mouth

Kommentarer
Postat av: Sanna

justja, tar den nästa gång. ska förmodligen ut och köra imorgon, kan svänga förbi och hämta den då.

puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback