i act like shit don't phase me

oh my freakin beloved god. jag är så trött. det finns inte ord som beskriver. igår somnade jag tolv. klockan ringde nio, jag snoozade till halv tio. nu ligger jag i sängen och har precis fått veta att jag inte behöver ta bussen, utan f's pappa kör mig. nice så in i helvete. så om en timme ska jag åka här ifrån, med andra ord kan jag ta det ganska lugnt. gu så skönt.

idag hoppas jag på att träffa min lilla sunnigirl. tycker hon och jag ska ses antingen hem hos henne och kanske ta en promenix? eller hemma hos mig och bara chillibrilla! sanna, vi hörs under dagen.

när vi var hos f's syster igår spelade jag och johanna WiiFit. Jag trodde inte att det på riktigt skulle kännas i kroppen idag, men det, kombinerat med att jag går och står 8-9 timmar om dagen gjorde susen. Shit vilken träningvärk. Mest i vaderna (vi gjorde mycket balansspel). Så det där är nog ganska bra ändå. Kanske skulle införskaffa mig något sånt... när man har råd.

Nu så borde jag försöka få i mig lite frukost, sminka mig, sätta upp håret, packa matlådan och se till att jag har allt med mig. blä. Måste kolla om det är kassa eller blommor jag ska ha idag också.
aja. pussen och kramen
M

give me a week off and i do think i will bounce back!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag vill osso ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback