i hope i never get to experience that again

hej vänner.

de senaste dagarna har varit bra och helt förjävliga. i onsdags efter jobbet fick jag höra att elin och sanna skulle ut och ta en öl. jag gjorde mig snabbt iordning och åkte ner till stan. vi satt och drack en stund innan vi gick till framfickan. riktigt mysigt ställe, synd bara att regna. man blev ju som man blev i håret av det alltså! men det var kul och trevligt ändå! mycket skratt och det gillas.

birgel kan gå och sprängas. för de är så knäppa. kö och sen nej. kul. men men, vi kirrade det ändå ;)
-
efter kvällen så åkte jag och sanna hem till mig. det blev knas med mig och min mage och jag fick åka ambulans in till akademiska. inte så jävla skoj. men det behövdes. så jag gjorde massa tester och lösningen hittades. så det känns ju bra, samtidigt som man blev ledsen. men det  är ok. tack fredrik och sanna som är bäst!!!! <3
-
på torsdagen hade vi en mysbakisdag. jag sanna malin och fredrik mös med pizza, tre filmer, pop corn och godis. riktigt nice. flickorna åkte hemåt runt halv ett och jag gick och la mig.

nu sitter jag här, nyduschad, sminkad, fixad, mätt och ska åka till jobbet om en timme. skönt att ha lite tid över och bara sitta. att stressa på morgonen lär ju vara det värsta som finns.

(den nya reklamen från burger king är så jävla skön! den om diskmaskinen! hahaha, jag dör lite varje gång!)

usch. ska jobba varje dag nu fram till onsdag. men men, TÄNK PÅ PENGARNA! :)
puss o kram vänner, vi hörs.

it's not a game

Kommentarer
Postat av: Sanna

no game, just sports



du är bäst, älskar dig<3

Postat av: gäddan

haha älskar den reklamen med! ser förjävla goda ut oxå!

2009-07-10 @ 16:03:08
Postat av: ZeinaGaby

tack, puss på dig <3

2009-07-10 @ 18:19:42
URL: http://zeinagaby.blogg.se/
Postat av: irene

fin blogg:)

ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-07-10 @ 20:33:07
URL: http://irregronvik.blogg.se/
Postat av: Cyberwave

va e de det med magen? du berättar inte hela historien?

2009-07-10 @ 22:21:13
Postat av: fredrika

<3

2009-07-10 @ 22:28:04
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback