is it true? is it over? did i throw it away?

HAAAALLÅ!
(har kommit på att islands bidrag till melodifestivalen är sjukt bra.)

igår solade och badade jag hela dagen. förutom en snabb känsla av att vilja spy upp hela maginnehållet var det sjukt jävla kul och helt underbart! jag har blivit brun och jag älskar det! :) något som jag älskar mindre är nya bloglovin. det är sjukt segt och fult och onödigt. fattar inte grejen.

efter igår har jag även fått tusen nya myggbett. helt allvarligt. dom sväller som ballonger, och just nu känns det som mitt pekfinger kommer explodera bara för att de satans myggorna ska suga blod. :(

idag vettifan vad som händer. inget ansträngande hoppas jag. hoppas även att det inte ska regna mer nu. vaknade imorse och hörde regnet smattra och kom på.... jag har tvätt där ute. vi har en köksstol stående där ute, och går sönder, en av våra köksluckor ligger där ute och sväller väll upp nu och blir helt förstörd (vi renoverar). kul. men men. sånt händer. det har klarat sig relativt. stolen ser väl inte så rolig ut men förhoppningsvis kommer det gå bort när vi oljat in den. hoppas hoppas!


drömde sjukt konstigt inatt med. drömde att jag var gravid. och att man skulle göra en ultraljudsundersökning. men de kunde liksom inte se något först. när de väl fick syn på ett litet ljus (som skulle föreställa hjärtat) blev jag jätteglad. sen upptäckte dom att livmodern inte var hel (?!) så bebis skulle antingen inte klara hela graviditeten eller leva med en grov missbildning genom hela sitt liv. alla i min omgivning tyckte jag skulle göra abort. konstig jävla dröm.....


was it you? did you tell me, you would never leave me this way?

Kommentarer
Postat av: Sanna

va?? nej är det, förlåt, hade ingen aning:( du får självklart låna den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback