lift me up

Idag ska jag träffa Sanna! Idag är min sista jobbdag, eller okej, jag är ledig imorgon, thats all that counts! :D Ska ev. till Gävle med Malin då. Vi ska chillibrilla och mysa! Hoppas bara att hon får tag på en bil så det blir av. För våran bil har f's syster just nu, i fucking Norge. Lite dumt så där. Men vi klara oss.

Idag är jag verkligen helt slut i min kropp, om det är tillåtet att klaga. Haha. Har skiiiitont i mina knän. Ärvt mammas dåliga knän. åååh, i hate it.

Sanna åker till Skåne på onsdag. Kommer sakna henne. Men hoppas hon får skitkul, det behöver hon. Lilla snuffsefia!

Okej, hejdå, nu ska jag göra något vettigt innan jobbet börjar!

M

i'm feeling down, down, down, down

Kommentarer
Postat av: malin

du slipper gävle på din lediga dag :)

Postat av: Sanna

jag kommer sakna dig med, men jag kommer må så bra där borta! jag ringer dig sen, ska fixa allt inför the trip nu1 puss och kram

2009-07-27 @ 13:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback