oh, baby i love your way

HEJ!
Jag är ledig. Kan ni fatta när jag vaknade? Halv två. Så för tjugo minuter sen. Så jävla underbart att ha sovit, HELT ostört till halv två. Vaknade en pyttesekund när f grymtade runt. Men det var inte mycket. Typ på riktigt 10 sek. Sen har bara sovit, sovit, sovit sovit, sen klockan två inatt. Så tolv timmars sömn. Är det inte underbart? ooh.. Jag vill göra det igen!!! :D

-
Hos Sanna igår var det mys. Vi spelade the sims 2 (ja, vi har åkt tillbaka i tiden och är nu tolv år igen). Vi byggde värsta sexiga huset. mmmm, vill ha det.

Idag ska jag chilla. Försöka få lite städning gjort här hemma, Capserkatten hårar ju ner som ett annat helvete, min nytvättade soffan ser inte så jävla nytvättad ut kan jag säga. HÅR HÅR HÅR HÅR!

Sen ikväll tror jag att jag ska till Frida på lite käk. Hoppas min kropp pallar, men det tror jag:)

hejdå.

M

i wanna be with you night and day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback