say hello to the no lifer

HEJ!

idag jobbade jag mellan 15-19.30
ganska chillat att bara jobba fyra och en halv timme. :) men det var olidligt varmt så det var ganska jobbigt. men det gick! allt går om man tänker positivt. det måste man. helt enkelt.

efter jobbet var planerna att först att träffa alla flickorna och gå ut och ta några glas. men jag kände att jag inte riktigt hade plånboken för det. nu när lönen inte kommer fören i aug. så jag får helt enkelt lära mig att hålla lite i pengarna! det är en del av livet :)

så först kändes det ganska depp. men johanna kom över för att jag skulle hjälpa henne färga hennes ögonfransar, och stannade till slut kvar. så vi har haft det mysigt med massa prat och lite tvtittande. myyyys!  saknat henne!
-

imorgon blir det en sväng med suni till tierp för att hälsa på kära alex. ska bli hiiimla mysigt! :) och lucky me så tar vi bilen. slippa tåg och skit. i like it!
-
ligger nu och kollar på csi. det är ganska spännande. så jag ska fortsätta med det nu.
pussen

M


so you decide, whats right, whats wrong...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback