she can dance in sunny rain where no one can see

igår var det mysigt. jag och ett gäng satt på framfickan och mös. till slut bestämde vi oss för att dra vidare, samidigt som jag kom på att minsista buss gick ganska snart. så där tog även kvällen typ slut.

försökte kolla på film sen med f. men vi båda somnade ganska stenhårt. hehe. så det kan gå! idag väckte han mig med frukost på sängen. rostade mackor med juice. mumsi!

idag ska vi bara ta det lugnt. på min lediga dag. <3
kanske ska försöka oss på filmen snart igen? nu på dagen, för det är tydligen bara då vi kan hålla oss vakna med film! hee.

i helgen blir det nog en sväng till tierp. för då ska jag träffa alllllleeeeexxx! babyyyy har saknat dig som sate. eller. ja jag gör ju det fortfarande. juste! söthövve.

lyssnar på eva dahlgren.. oh my, jag börjar likna min mamma mer och mer. :)

M


she knocks on her own door every night

Kommentarer
Postat av: gäddan

du e ju förjÄVLA gooo! ser fram emot din ankomst så att jag nästan spricker!

2009-07-17 @ 05:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback