farewell my hell

Har precis läst ut boken "14 år till salu", som jag började med i fredags. Det var lätt den bästa boken på länge! Ett citat om boken är "Borde vara obligatorisk läsning!" och hell yes, jag håller med. Den var helt fantastiskt. Gripande, lärande, underbar, sorglig, hemsk och asbra!

Imorgon ska jag till skolan och hämta tillbaka datorn som varit på ghostning.

Igår krockade jag. Åkte på en smal väg precis bakom skolan då jag möttes av postbil, stor sådan, som hade ett litet hiner på sin sida av vägen. Hon stannade inte för att släppa förbi mig så jag prejjades ut åt höger och krockade med en relativt stor sten. Lycky thing är ju att jag inte åkte så fort, inte fortare än 30 km/h så det vart ju ingen kraftig smäll. Men ändå. Så nu har vi gjort en skadeanmälan och så. Så vi får se hur det slutar.

Nu ska jag hoppa i säng, är galet trött!

ps.
Om två dagar fyller jag år och om tre dagar är det studenten
jag längtar!

you spinn my head right round, right round

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

längtar tills du kommer darling :)

Postat av: mallan

tryckte ner den jäveln, dt är vad vi gjorde yao. tänker du sluta sova i min säng snart eller vafan är ditt problem din lilla hora?

2009-06-03 @ 15:33:09
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback