how am i supposed to live with out you?

mamaaaa!
yes.

-
mina två veckor hemifrån har varit bättre än bäst! en vecka i jönköping och en i kalmar. det har verkligen varit helt underbart. synd bara att man inte hinner får mer tid till både familj, släkt och vänner. det är svårt att lägga upp prioriteringen där alltså! kände som om jag träffade allihop lite för lite.
men det får jag ta igen till nästa gång!

i söndags kom vi hem alltså. 60 mil kalmar - uppsala. det var tungt att köra så mycket. jag körde cirka 80% av hela resan, för jag mådde illa och blev åksjuk, så jag pallade inte att sitta brevid, utan var tvungen att ha pejl på läget liks.

sanna och elin överraskade oss verkligen! ett nymålat staket, nyrensade plattor och lite sönderslagna glas var vad vi möttes av! :) haha. mysflickor! <3

idag ska jag bara ta det lugnt. få lite tvätt gjord, lite damsugning och så, men inget mer ansträngande. jag ska sitta i solen så mycket jag bara kan och bli så brun som bara är möjligt! namsi!

så atteeeeeee, HEJDÅ!

it's time to make this change, and i love it!

Kommentarer
Postat av: mallan

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback