i dont think so, no

alltså, fan. tänkte dra en lite "hej-det-här-har-hänt-inlägg" men fan jag orkar inte. det är så surt. men bara för att alla andra jävlar berätta så förbannad mycket om allt så ska jag dra en sån.. fast en kortis!
ha ha


fredag, 12e, student - hade askul! verkligen. aldrig haft en sån underbar känsla i hela mitt liv. det var fantastiskt. tycker synd om mina älsklingar i Uppsala som jag tog studenten med som inte fick uppleva samma känsla. för den var verkligen fantastisk. men samtidigt, när allt kommer omkring, så är huvudsaken att vi har tagit studenten och vi är bra!
kom hem lagom sent (tidigt på morgonen) och sov sen hela dagen.
fick riktigt underbara presenter också som är värda att nämna:
blommor, nallar, pengar, böcker, finfinvinglas, converse(!), halsband, guldring, finfinchampagne, prydnads"kruka", fotoram, fotoalbum och annat smått och gott. love my life for the moment.

söndag, 14e, chilldag. åkte och hälsade på vänner. helt underbart att träffas igen! jonna är bra som fan!

måndag, 15e, chillibrill! inte gjort ett skit. och det har varit skönt. varit en lite kort sväng i jkpg men inget nämnvärt.

imorgon ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt. får se till att gå upp tidigt. sen på onsdag (förmodligen) åker jag och F till Kalmar. Där vi ska fira midsommar med resten av familj och släkt. ska bli riktigt nice och mysigt. hoppas på ett fint väder så kommer det kännas som riktig underbar sommar!


jag är verkligen glad för att jag är jag och för att jag lever som jag gör. det enda som saknas nu är lill.

men ja, inlägget blev visst längre än förväntat. sepåfan.

pussgonattsovsågott!

i wouldn't say that if i were you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback