not my cup of tea

okidoki. älskar att jag skriver så sällan så jag blir så där osäker på om jag ska dra vad jag gjort den senaste veckan. kan ju i alla fall berätta att jag var på peace and love festivalen mellan onsdag och lördag. tanken var egentligen att jag skulle stanna till söndag, som alla andra flickor, men jag pallade inte. tyckte inte det var så kul och jag mådde ganska kasst av att vara där. att sova typ tre timmar per natt är jag helt enkelt inte gjord för. heller inte all dålig mat och skit som är där.

anyhow, så åkte jag hem i lördags. jag var dödstrött. somnade så fort jag klev innanför dörren. sov i säkerligen 3-4 timmar. sen somnade jag ganska sent på kvällen. min dygnsrytm är ganska fuckad.

igår kom mallanbrallan över och hälsa på. saknat henne som bajs. jävla söta unge!!!!!!! <3<3<3

likaså igårkväll, somnade nog runt tre tiden. men what the hell, jag sover i alla fall ut. idag sov jag till tolv. asnice!
väntar just nu på att malin ska ringa så vi kan åka och bada och sola. ska bli nice att ta årets första dopp.. :) hehe.

imorgon ska jag ut mot knutby med lisafisa. vi ska bada. hoppas jag har fått bilen då så slipper jag åka kommunalt. i hate it. ;P

eeeeh, anyhow. jag mår bra. ni mår bra. allt är bra. tjaaaaa!

doesn't that look super?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback