yes, i found my place!

ja, knutby är en mysig liten by. faktiskt! förstår dom som bor där som vill ta livet av sig. faktiskt. det är liksom massa mindre än mullsjö. men ändå. så jävla mysigt. så litet och gölligt!

har dessutom hittat min DRÖMvilla. jag menar inte "åh vad fint hus...!" jag HOPPAR ÅT ALLA HÅLLA. jag dör. jag ramlar. jag snubblar. jag stammar. OH MY GOD! huset. i. Länna!

OM DIG
Namn - Melina
Bor - I Nyby, Uppsala, med sambon F
Syskon -Lillebror och storebror
Ålder - 19
Född - 18.45 (tror jag) 4/6 -90
Ögonfärg - Mörkbruna
Längd - 170 cm
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Tvilling
Födelseort - Jönköping
DAGENS..
Låt - Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu
Saknad - Alexander Fräki!!!!!!!!!!! Endast! Bara du! :(  bubububibu!!!
Kläder - Min studentklänning (den är så somrig!) och gladiatorsadaler
Smink - Inget
Underkläder - Bikini
Mat - Kycklingspett hos Lisa. Sen pyttipanna hemma.
Köp - Glass och bussresa
Göra sen - Mysa med någon film tror jag.
Godis - Vattenmelon
Pinsamaste - Sånt där händer typ inte mig.


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Kan vara "kul" (läs: mysigt) i fem minuter. Sen sticks det och man svettas.
Tycker du om godis - Ja.
Hur många gånger i veckan äter du godis - För ofta. Fast egentligen inte. För jag äter mest chips.
Äter du oftast nyttig mat - taaha!
Tycker du att du själv är söt/snygg - Hell yes, vill ha sex med mig själv!!
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja, det jag tycker säger jag för det mesta. På gott och ont....
Är du nöjd med ditt förnamn - Förr var jag inte det. Men jag har lärt mig att det är fint och annorlunda.
Du tycker att du själv är smart - Allmänbildad och smart på det viset  - nejnejnej! Men jag är inte korkad.
Vad är det sämsta hos dig - Tar ut vinsten i förtid.
Vad är det bästa hos dig - Sjukt ärlig och stark i mig själv.
Har du bra självförtroende - Jo fan. Självförtoende då det gäller MIG, inte utseende. Utan vem jag är.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - En eller två, max.
Du tycker om att vara med killar/tjejer? - Ja förfan.
Känner du dina grannar - Nej inte än. Kanske senare, vem vet.
Gillar du skolan - Konceptet - sure. Men för mig personligen, NEJ!
Har du någon gång skolkat - Trodde inte det fanns någon som inte har.
Spelar du något instrument - Vill kunna.
Sporter/aktiviteter har du gått i - Gymnastik, dans, ridning, fotboll, innebandy, judo, karate, simning, (unf) och teater. AKTIV TJEJ!
Har du några tatueringar - Nej. Ska dock kirra en innan året är slut. Ska bara klura klart på den.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Inte så mycket. Ngn gång på morgonen, kanske någon gång på eftermiddagen, sen på kvällen. (klart man snabbkikar när man varit på toa men inte liksom, TITTAR i spegeln. Sneglar väl mest förbi).

BRUKAR DU...
Sova - Så mycket jag kan och får.
Ta mediciner du inte borde ta - Nej. Hatar mediciner.
Röka - Nej. :)
Snusa - Nej.
Skada dig - Nja. Jo. Är ganska klantig av mig.
Klä dig i svart - Inte ofta nu för tiden.
Lita på folk - Mjo, kanske lite för lätt vissa gånger.
Skada dig med flit - Nej.
Drömma mardrömmar - Inte så mycket.
Gå i skolan - NEJ!
Gå i kyrkan - chechechechechej!
Ljuga - Nej.
Vilja dö - Nej

NÄR...
Åt du senast - Fyrtio minuter sen kanske.
Köpte du något senast - Tidigare idag.
Vad? - Glass och bussresor!
Svor du senast - Mest sannolikt för någon minut sen.
Sjöng du senast - Idag, men Lisa.
Klagade du senast - Idag. Nyss till Nicklas och Fredrik.
Klantade du dig senast - Idag. Spillde calipoglass på min vita klänning. Ser ut som bajs.

HAR DU...
För många vänner - Nejnej.
Förföljelsemani - Nej.
Skadat någon? - Hoppas jag.
Några piercnings - 9 st.
Några tatueringar - Nej.
Egen dator - Ja.
Gjort bort dig rejält - Klart.

ÄR DU...
Snäll - Hoppas jag.
Snygg - Det är väl klart.
Söt - Mhmhhh, mama!
Kort - Nej, normallång.
think you're funny?
My god, jag skrattar jämt när jag är med mig.
Klantig - Yesssss

it's not okay, and i think it's time to make sure you know


Kommentarer
Postat av: gäddan

saknar dig med melle!!! vi måååååååste leka snart ='(

2009-07-01 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback