find your passion

Mitt träningsschema har ändrats, och jag tror det här känns bättre:
Måndag: 20.30 - 21.30 Medelpasset
Tisdag:  19.30 - 20.30 Intensivpasset
Onsdag: Vila
Torsdag: 19.00 - 20.00 Aerobics eller 20.00 - 21.30 Ki Boxning
Fredag: Vila
Lördag: 16.30 - 17.30 Dans
Söndag: Vila eller 1 timmes lätt gym

Mama! :)

Idag stannade jag hemma från skolan. Blev riktigt illamående igår och hade en galen huvudvärk. I hopp om att det skulle försvinna efter en god natts sömn vaknade jag med värre huvudvärk och illamående utan dess like. Kul.

Men plugga ska jag göra idag i alla fall. Det har jag lovat mig själv. Annars kommer jag aldrig hinna bli klar med powerpointen som ska vara klar tills engelskalektionen på fredag.
Plus lite projektarbete som måste göras också. aja. Det löser sig.

Drömde en jättejobbig mardröm om studenten. Jag var klädd i jeans och ett vitt linne, skitful. Hade glömt mössan hemma och grät hela tiden för tydligen hade jag och F bråkat som fan. Mamma och pappa var borta och när vi skulle hoppa in i en limousin, jag och min barndomskompis Jossan, åkte vi till ett jättefint hotell, där vi skulle äta och så. Ingen kom. Jag satt där och grät. Till slut vaknade jag. Tack gode gud. Usch.

what is this?

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, fan vilken jobbig dröm! Jag drömde en gång att alla frös ut mig HELA studentdagen och vägrade prata med mig. Jag grät och skrek hela dagen, sen när vi skulle springa ut puttade en klasskompis ner mig från scenen och sen dog jag i min ensamhet. :P hoppas inte studenten kommer vara så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback