i am not in the mood to dance

men hey! glad är jag. har precis klickat hem två klänningar, två high heels, två trosor, en mascara, två ögonskuggor och en kajal. wiho! och allt, inkl. frakt och postförskott stannade under två tusen, precis som lovat. jag är sjukt nöjd, och jag hoppas på att allt sitter bra även när det ramlar in på posten om 2-5 dagar. (troligtvis någon gång efter helgen.)

ena klänningen plus skor ska användas på studentskivan - catching
andra klänningen plus skor är menat för studentkryssningen - catchting

så det är fett skönt att den enda klänningen som nu är kvar är själva studentdagen! wihaaa!

puss hej. nu ska jag kanske städa lite. vi får se.
i will never let you down

Kommentarer
Postat av: C

Tja!



ey, tänkte fråga ifall du hade kvar det där vita halsbandet bara eller ifall du slängt det?



hittade inget likadant så tänkte bara fråga ifall jag kunde få tillbaka det isåfall? (känns lite dumt att fråga)

2009-03-07 @ 04:07:00
Postat av: Sanna

hahah, den är sköööön

2009-03-08 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback