i hate myself for leaving all this shit behind

Hej vänner. Helgen har verkligen varit askalasbra! Sara kom runt halv femtiden och vi käkade god satay sen på kvällskvisten. Sen var det vin och öl och kort som gällde. Vi var jag, Sanna, Sara, Fredrik, Sumpan och Najko. Riktigt kul och hoppas det blir något vi gör om igen! Somnade runt fyratiden på morgonen och gick sedan upp igen strax innan tio. Crazy.

På lördagen tog vi det riktigt lugnt. Tog en sväng på Gränby och jag köpte skor. Ett par gråa sommartygskor. Riktigt sköna och söta. Sedan tog vi det lugnt med Robinson på kvällen och somnade hyffsat tidigt.

På söndagen tog vi en tripp på stan och jag köpte mina första beiga chinos, som jag är totalförälskad i. Varför har man inte slappa och hängiga byxor oftare? Helt allvarligt! Det är ju sinnesgaletsjukt skönt! mama. Och snygga är dom också. miih.

Sara åkte hem sedan och sen chillade jag och Sanna med att spela Crash och tjöta skit enda in på kvällen. Hon, jag och Fredrik somnade sedan i sängen och idag när jag vaknade mådde jag illa som en galning, hade ont i magen, ont i halsen och bestämde mig ganska fort för att skola var inget som jag orkade med. Så idag har det varit riktigt lugnt. Spelat crash i princip hela dagen och det har varit så jävla skönt.

Färgat håret har jag gjort också. Mörkbrunt. Är nöjd som svin. skönt att slippa utväxta slingor och bajs. Så, hej och hå! Nu ska jag sova. Ursäkta att inlägget var "hej idag har jag blablablablabla". Men så äre. har inget direkt roligt att berätta, mer än att jag hatar att jag faktiskt inte bryr mig särkilt mycket om att mitt projektarbete kommer gå åt skogen. Helt och jävla hållet. Faktiskt. Visst, jag skäms. För min handledare är ju den sötaste någonsin, så det kommer bli pinsamt att faktiskt erkänna att jag inte gjort det jag borde. Men samtidigt, FUCK IT. Jag orkar inte. Punkt slut. lägger hellre denna energi på att fixa alla andra ämnen i skolan och att få ett jobb. Punkt.

godnatt.

imorgon ska jag fotograferas av sanna. hon har en skoluppgift. jag är taggat till och med. hehe.

what did i do?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tror du att du är häftig?! VA VA VA?!

Jag ska också köpa skor :D

Puss!

2009-03-24 @ 12:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback