i wanna have you in my arms

Neeejmän. hej.

Jag lever. Jag mår bra. Illamåendet har börjat lägga sig, lite. Trött är jag fortfarande. Mycket. Hade feber i helgen. Men det har lagt sig. Så det är skönt. Det är mycket nu i skolan, projektarbetet. Men just nu känns det bara bläää, precis som det alltid gjort visserligen. Vet inte hur mycket krut jag har tänkt att lägga på det. Klart det vore asnice med ett tjusigt betyg, men samtidigt pallar jag inte. Och jag skiter nog i ett IG. Faktiskt. Dessvärre. Typ. Det är inte sån jag är annars, men just nu, bajsar jag snett på projektarbetet. Jag tog helt enkelt vatten över huvudet när jag valde det jag gjorde. Men men. Jag snirklar nog mig ur det också ska ni se.

Köpte ju kläder från nelly.com häromveckan. Två skor, två klänningar och en del annat. De ena paret skorna och den ena klänningen passade inte, så jag sålde skorna till Fredrika, som passade asbra i dom, och klänningen ska ev. Sanna ha, annars får jag lösa det på något annat sätt. Pallar inte skicka tillbaka och betala extra porto och bajs.

Idag lagade jag jättegod kycklingwook med jasminris. Ganska stark, men god.

Dessutom har jag köpt ett nytt xbox 360 spel, Crash. Jag och Sanna är beroende. Och vi är grymma. Damn. det är kul.

Imorgon är jag ledig, som vanligt. Men gissa vad. Jag är ledig på fredag också. För det är studiedag. Så jävla nice att denna skolvecka tog slut redan på onsdag. Mihi. Och gissa vem som kommer på fredag!? SARA DAVIDSSON MIN ÄLSKLING! MITT LILLA KEX! MIN LILLA SNUTTEFIA! åååh. baby, jag längtar! Nu är det banne mig på tiden att du hälsar på här i storstan och tar dig utanför dina femtioskyltar hemma i Tenhult! hehehe ;)


Aja, långt inlägg. Lite ointressant må hända. Men det var ju ett tag sen. Vi hörs och så. Kanske imorgon. Om jag känner för det. Ska till Gränby en sväng och ta en lite mysdag med Sanna. Sen ska vi ta en långpromenad här uppe i Gamla Uppsala för att få lite motion. Det skadar aldrig, nästan. Hoppas underbara solen stannar kvar! <3

ps. studengrejerna kom idag. och jag är lycklig.

maybe tomorrow will bring us happines

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag kommer drömma crash. och jag är så jvla gtrym att klara boss. du med dock som sa vad jag skulle göra haha. VI ÄR GRYMMA

2009-03-18 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback