let me show you how to do it

Hej. Ja, ja lever. Fortfarande feber. Igår steg den ända upp till.. ja 39. Jag dog lite. Fyfan. Idag har jag bara haft runt 38. Men snurrig är jag fortfarande.

Och jag säger bara så här... BLIR JAG INTE FRISK INNAN KRYSSNINGEN PÅ LÖRDAG KOMMER JAG GRÅTA ÖGONEN UR MIG!!!!

Kom hit med en apelsin.

1.      Hur gammal är du om fem år?
24 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Fredrik

3. Hur lång är du?
171 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
From Within, sen serier idag.

5. Vem ringde du senast?
Sanna.

6. Vem ringde dig senast?
Sanna.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Bra där J

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på. Smsar gör jag när jag är trött och bara har något litet att säga. Annars är det ringa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
För någon månad sen. L

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna

12. När vaknade du i dag?
Runt halv nio.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oh Holy Night

14. Vilken är din favoritplats?
I värmen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i en fin villa, med bra inkomst, 1-2 barn, gift och lycklig.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Drömde ofta mardrömmar, om en liten äcklig E.Tliknande gubbe. Han var läskig.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag och Sanna i söndags.

19. Hur stor är din säng?
180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar och stationär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast trosor bara. Beror på om det är kallt eller inte.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
På min sida två, allt som allt fem.

23. Hur många landskap har du bott i?
Tre (Småland, Västgötaland och Uppland)

24. Vilka städer har du bott i?
Jönköping, Mullsjö och Uppsala.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i sängen, strumpor på golvet och i skor, skor ute eller barfota på sommaren.

26. Är du social?
Tycker jag nog.

27. Vilken är din favoritglass?
Isglass. Piggelin och Twister! Mamaaaa.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka!

29. Tycker du om kinamat?
Ja.

30. Tycker du om kaffe?
Jaa, mums.

31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller oboy, ibland kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?
Ja, på vänster sida av sängen och oftast på vänster sida.. av mig själv.

33. Kan du spela poker?
Mja. Är väl sådär på det. Och det är ju förbannat tråkigt också så vad spelar det för roll?

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Ja!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Hm… Havet någon gång då och då. Men mest bassäng. Har svårt för alla djur och saltvattnet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst? Kläder, utan tvekan!

42. Äger du dyrbara smycken?
Min förlovningsring, en silverring och något enstaka halsband och armband. Men inte mycket.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Vänner. Sen kollar jag oftast på datorn.
44. Kan du rulla med tungan?
Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hm. Den roligaste jag känner? Eh. Någon som funkar bra med min humor, förmodligen Sanna.

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Single ladies med Beyoncé

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Coca cola flaskan

50. Flirtar du mycket?
Mja. Har en ganska flörtig personlighet har jag fått höra.

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej,  inte än. Hehe.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Längesen jag tog mig tid att läsa en bok. Men jag har börjat på ”Flyga drake”

54. Läser du dagstidningen?
Ibland på typ aftonbladet.se och så.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Ofta!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Löste ett korsord innan. (hahah)

59. När var du i kyrkan senast?
I december, när lillkillen William döptes

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Anna-Karin

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Fredrik som tagit hand om mig när jag varit sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback