not between the cirkle, cut the end or something

Vad jag älskar torsdagar. Ledig. Är inte det underbart? Ligger och väntar på att låssmeden ska komma. Blö, känner för att somna. Men fett pinsamt ifall han kommer så är jag nyvaken. hehe.

haha. Katten gjorde just något som fick mig att le. hehe. Han satt på rumpan och började tvätta/bita sig själv precis vid svansroten. Till han fick ett ryck och började jaga svansen, hoppandes i en cirkel, tills han ramla tillbaka på rumpan och föll bakåt och ur sängen. hehehe. Jävla tönt.

Igår var vi i Sthlm och köpte skitsnygga billybokhyllor som vi nu ställt i tvrummet. Dom passade in skitbra. Puss på det. Och billligt var det också. Nypris var sjutusen, vi fick det för två. heeeeej.

Och för den som gnäller om min uppdatering kan kissa på sig. Jag orkar inte uppdatera så jävla ofta. Och framförallt inte skriva "jag gör det, jag gör så, jag gör si" varje dag. Jag berättar bara sånt om det är något kul. Eller kanske något häftigt.

Vill ni veta vad jag tycker är skönt?
Förstöra saker som gör en ledsen, irriterad, uppgiven osv. Alltså verkligen förstöra det, riktigt jävla hårt. Allt blir så mycket lättare då. Det känns liksom nästan som om man förstör den känslan man hade så försvinner det, precis som den saken. hejdå.

Ikväll blir det Ki Boxning. Precis bokat till både mig och Sanni. gött.

make the impossible, possible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback