that's a lie

oh my god. i feel sick as fuck! :( nyser hela tiden. är helt tjock i huvudet och febern går upp och ner. pallar inte. iprenen verkar inte hjälpa heller. och somna kan jag inte, för jag är galet täppt i näsan så jag kan inte andas genom munnen utan att börja hosta. hahaha! är det inte patetiskt? jag är tröttttt!

lite tidsfördriv innan f kommer hem vid sextiden. <3

Lovar du att vara ärlig? Kan jag la.
Du heter:
Melina Kristina Elisabeth Busch
Smeknamn:
Melle, Millan, MuttMelle, Lina, Melker, Melwin, Melson
Låt som när du är ledsen sörjer till?
: Beror på vad jag sörjer, Men förmordligen någon deppig kärlekslåt.
Beroende av:
Kärlek av alla dess slag!
Vad tror folk om dig?:
Förmodligen att jag är ganska konstig. Men också att jag är snäll. Hoppas jag. Bitch också!
Stämmer det?:
Någorlunda. Jag är till viss del konstig. Bitchig as hell men snäll för det mesta.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår. Och mina ögon. Typ.
Vad säger du för att imponera på någon?:
Jag säger inget direkt, jag är mig själv. Och imponeras inte personen i fråga så får det väl vara så då.
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv. Svårare än så är det inte.
Brukar du skratta för dig själv?: Det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Ja nej det förstår jag. Det är lugnt, krya på dig!"
Var bor du?: Uppsala
Trivs du där?: Ja, jättebra.
Äger du några converse: Ett par.
Sprit, cider, vin eller öl:
Beror på när. Men i vilket fall som helst gillar jag allt.
Brukar du bli för full: Det kan absolut hända. Men inte ofta.
Är du allergisk mot något:
Inte vad jag vet.
Hur svarar du i mobilen:
"Melina" eller "Hej!"
Antal timmar sömn inatt:
Runt 13.
Brukar du komma i tid:
Nästan alltid.
När mår du bra: När jag är med de jag älskar.
När blev du fotad senast:
Igår. Fredrik tyckte jag såg ynklig ut så han tog kort på mig. Dumma.
Hur känner du dig nu:
Sick as fuck!
Vanligaste färg på dina kläder:
Dystra färger. Stilrena färger, sen lite rött kanske.
Vad tycker du om fötter:
Beror på vems. Bebisfötter är det bästa jag vet. Äldre är fruktansvärt!
Vad saknar du:
Min familj. Sen sommaren också.
Hade du en bra kväll igår:
Nej. Sjuksjuksjuk!
Favorit dryck på morgonen:
Juice eller oboy!
Rakar du benen:
Ja, så ofta som möjligt.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt elva tiden.
Är du blyg?
: Inte speciellt faktiskt.
Sysslar du med någon idrott:
Nej inte längre. Dock gymmar jag och sådär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Inte kärlek. Men en känsla som gör att man vet att det är något speciellt med personen i fråga. Att man vet att man måste lära känna denne mer. Och att man känner 'något'.
Har du spytt offentligt: Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Något sexuellt, utöva en sport och kissa.
Är du nöjd med ditt liv:
Nöjd - visst. Jag vill inte klaga. Men det kunde absolut varit bättre. Jag är så otroligt trött på skolan så jag kräks. Så på den fronten önskar jag att jag vore annorlunda. Men men. Make the best of it.
Är du bortskämd:
Till viss del, absolut! Mamma och pappa skämmer bort mig så gott dom kan. Fredrik lika så. Men självklart vet jag hur man tar ett nej och jag kan lägga band på mig. Så jag är ingen spoild brat.
Vad gör du i morgon: Är förmodligen sjuk. Hoppas jag inte är det. Vi får se. Sover. Förmodligen.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Hm. Jag älskar Ellen DeGeneres något grymt. Så, hon kanske? :)
Vad längtar du till?: Studenten, sedan Thailand i Augusti!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Minst sagt.
Vad använder du för shampoo?:
Just nu Sunsilk, men helt Elvetal.
Hur gammal är du:
18, fyller 19 den 4e juni.
Tycker du om någon just nu:
Jag tycker om många. Är förälskad i min sambo F dessutom. Inte dåligt!? :D
Gröna eller röda äppeln:
RÖDA!
Gillar du golf:
Alltså, minigolf är det tråkigaste jag vet, verkligen. Men vanlig golf har jag aldrig riktigt testat. Så ja vet inte.
Vilken tid gick du upp idag:
09.30 dessvärre.
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.
Har du strumpor på dig nu:
Nej.
Är det okej att gråta:
Ja, skönt också.
När grät du senast:
Igår, när jag fick reda på att jag skulle till doktorn, jag blev rädd.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Förmodligen på börja att bygga ett hus.
Bär du glasögon eller linser: Inte dagligen, dock glasögon ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej.
Har du piercing:
Ja.
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn:
Ja
Solar du ofta:
Inte under vintern, dock under sommaren så mycket som möjligt.
Är du bra på att laga mat:
Hyffsat.
Är du flygrädd: Njae.
Hur vig är du:
Ganska ovig faktiskt.
Är du musikalisk?: Eeeeeh
NEJ!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Bubbelvatten.
Vilken är din favoritglass:
Isglass. Piggelin.
Tror du på ett liv efter döden:
Njae.
Tycker du om sushi:
Jag älskar sushi!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp.
Har du tandläkarskräck:
Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll.
Vilken ögonfärg har du:
Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Verkligen inte!
Hur ofta tränar/motionerar du:
4-5 gånger i veckan på friskis.
Senaste låt du hörde: Minns inte.

feel sick as fuck. make me better!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"sick as fuck" var med tre gånger i dt här inlägget haha

krya på dig <3

2009-03-26 @ 18:04:19
Postat av: fred to tha rika

mellis mellis mellis MELLIS, jag bruukar kalla dig för MELLIS! :(:(:(:(:(:(:(

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback