what the hell do you think you're doing?

Alltså, det är en sak att vara hemma, skolkandes, ensam, det är liksom okej. För det är inte tråkigt. Då kan jag städa, pyssla, ordna, gå ut och gå och blablabla. Men snälla människa!!! Jag har feber, RYSLIGT förkyld och känner mig superduperyr! Jag nyser typ... hundra gånger i minuten. Jag är så jävla täppt att det finns inte ord. BAJS! :( Jag har TRÅÅÅKIGT!!!!!!!!!!!!

TRÅKIGT!

TRÅKIGT!

TRÅKIGT!

Ajaaaaaaaa... kanske ska börja på någon ny serie? Vad ska man annars göra liksom?
-
Idag var vi egentligen bjudna till min mysvägerska Pernilla där vi skulle ha mysig middag och så, men självklart går jag och blir sjuk. Så vad ska man göra ikväll? nada.
Imorgon hoppas jag på att mysissunni kommer hit. Behöver få skratta lite med'na.


aja, HAJDO!
(jag har i alla fall mitt godis och min coca cola)
why aren't you ready yet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback