you are my best friend

Igår somnade F i fåtöljen redan vid nio, tio tiden, medan jag kollade på tv och så till typ ett någonstans.
Nu när jag vaknade klockan tio hade F redan gått upp och börjat städa. skönt, för det behövs verkligen. hehe

Inatt drömde jag om min favoritmorbror Thomas och hans flickvän att dom gifte sig. Och jag var där och tittade på, och jag grät som en bebis. Allt var så fint. Dock hade hon en svart (?) klänning på sig! Men hon var jättevacker. Jag hade tydligen en son dessutom som jag gick och konkade på. Jättefin liten kille. Och det stod vinglas och liknande utsprit över hela golvet. Dessutom att jag glömt att köpa en bröllopsgåva så jag ljög och sa att jag delade med mamma... hm. Undra vad allt betyder.

Anyhow, idag hoppas jag Sanna kommer över och myser. Mario skulle ev. också komma. Kolla på film och så. Vore kul! Imorgon är det UFmässan. Dumt nog måste jag jobba om jag blivit tillräckligt frisk. :( Så jag missar det. Riktigt surt. Men men. Jag behöver pengarna och framförallt jobbet. Alltså, visa att jag vill jobba och så. Så jag får inte missa det här. Tyvärr.

Nu ska jag försöka vakna till och sen gå upp och försöka städa lite.
posshaj!
it's hard to keep that rutin

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahah nej därför skrev jag: detta är INTE de bilder. :D

du kan få se de jag valt och gjort om om du vill:)

2009-03-28 @ 16:00:06
Postat av: Sanna

man klarar det på en timme, max!

2009-03-31 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback