you make it real for me

Känner att det var ett tag sen. Eller vad säger ni? hehe.

Helgen har varit riktigt bra. Eller fredags var kort, men bra. Jag och F hade myskväll och han lagade en riktigt god kyckling, chillisoppa. Mmmama. Men vi somnade redan vi elva tiden. Tragiskt, men förbannat skönt!
I lördags var det fyrishov med Sanna, Najko och Fredrik. Badminton var väl inte så jävla kul. Det känns som bowling, det är kul i typ en kvart, sen blir det långsamt. Men det gav lite träning det också.
Sen spenderade jag pengar på gränby, för att sen festa hos Najko. Det var kul men slutade också ganska tidigt. Tror vi var hemma runt halv två tiden.

Jag, Fredrik, Sanna och Sumpan somnade i våran säng med en film i bakgrunden.

Igår var det förmodligen den fetaste dagen jag någonsin varit med om. Jag och Sanna åt pizza och kycklingsallad på Gamlisgrillen till frukost vid elva. (blev väckt redan halv nio för den delen). Sen var det fett chill med massa chips, poppcorn, godis, dipp och dricka. INGET annat åt vi, bara sån skit. Och jag är stolt över hur äckliga vi kan vara ibland jag och Sanna.
hehe

Idag var det historia i skolan. Sen nu har jag bara chillat. Ska snart iväg på PulsMedel på friskis med sanna. Eller snart.. klockan sju ska jag åka.

Puss på mig och dig hej
it didn't mean a thing

Kommentarer
Postat av: malin

jasså, sanna körde både najko och sumpan den här helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback