everytime i try to fly i fall

haha, har jag britta spjuts everytime-i-try-to-fly-i-fall-låten på huvudet? tragiskt....

änihao.
jag sitter hemma hos sanna och ska alldeles strax börja göra mig iordning. ikväll är det företagarnas skiva, aka firmafest. lite småkul idé tycker jag. kul att klä upp sig så där lite extra dessutom.

imorgon är ledig, som vanligt, då ska jag läsa det sista inför historian, sen äre chiiiiiill.

fett nice.

snart åker jag till jönköping. ni anar inte hur mycket jag längtar! vill hem till mamma! pappa! bror! lillbror! alla. släkten. vänner. huset. hunden. bilen. gräsmattan. studsmattan. grannarna. ica, konsum. tågstationen. sjön. promenaderna. skolan. dagiset. området. att man kan uppskatta dessa saker så mycket nu på avstånd? när jag bodde där trivdes jag veerkligen inte. jag ville borta från den lilla byn. nu saknar jag mullsjö så jag nästan spricker! men snaaaart är jag där! åker den 8e. iiiih!

now you're gone i realize my love for you is strong
(pinsamt vad för musik jag har på huvudet just nu...)

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

VI längtar tills du kommer Darling. Puss på dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback