going back to my roots

alltså. jag satt häroch tänkte med en skål nudlar och majs på hur man lever. jag har ofta sagt att man ska göra det man själv vill, och inte alltid bry sig om andras åsikter.
men nu när jag sulprade i mig nudlarna och vattnet tillsammans kom jag på att jag verkligen, verkligen menar det. man ska fan inte bry sig om vad alla andra tycker jämt och ständigt. tänk om alla kunde förstå de?
jag har en vän som hindrar sig själv från att känna det den känner, för en annans skull. va? sluta. det är dina känslor. det är ditt val vadfan du gör med dom, och vem du vill dela dem med.
eller "nej jag kan inte träffa den killen för att min tjejkompis har varit tillsammans med honom". men lägg av!! dom har gjort slut av en anledning. dom är inte tillsammans. punkt.

sluta bry er så förbannat om andra känslor, när det handlar om er själva. jag säger inte att man ska vara egoister fullt ut, men gärna en bra bit på vägen. tänk för fan på er själva, så slipper andra göra det åt er.

you got broken wings

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Håller med, shit, liver är uppgbyggt för mkt att stödja människor som mår dåligt. tänk bara på er själva så löser sig världen direkt. alla människor är ego innerst inne, hur man än vrider på det. köss i baken love!

2009-05-28 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback